23 Haziran 2010 Çarşamba

Kafası karışık bir blogger'ın ilk karalaması.

Facebook'ta bir blog işidir almış başını gidiyor. Ezelden beri vardı bir blog açma, açıp bir şeyler karalama, karalayıp paylaşma, paylaşıp çoğalma isteğim ama ya üşengeçlikten ya da değişik bir histen (adını da koyamıyorum ya hala, neyse.) bir türlü açamadım. Aslında açtım, açtım ama ne başlığı ne de tipi içime sindi, teknolojiyi kullanmaktaki yetersizliğim de bunları değiştirmeme engel olunca ben de yeni bir tane açtım. Açtım açmasına ama bir iki şey karalamak için bile birkaç saat beklemem gerekti. Bloglar konusunda böyle bir geçmişim ve şu anım var anlayacağınız. Anlayacağınız? Kimsiniz siz, kim değilsiniz? Kim okur, kim okumaz bu yazdıklarımı onu dahi bilmiyorum. Velhasıl içime bir şeyler düştükçe yazacağım buraya, yazdıkça da paylaşacağım birilerinin görebileceği yerde. Okuyan ne iyi eder, belki o da paylaşır düşüncelerini hep birlikte düşünürüz konuşuruz filan, okumayan da okumaz canım zorla değil ya. Şimdi düşünürüz, tartışırız filan deyince öyle çok ciddi konular beklemeyin benden. İşte kafama ne eserse. Oradan, buradan, her telden bir şeyler olur herhalde. Ya da bilmiyorum bu yazıyı paylaştıktan sonra devamı gelmez blog'un.
Eh sonuçta bindik bir alamete, gideyoz kıyamete misali açtık bir blog, devamının gelmesi dileğimdir. Blog alemi, blog konusunda kafası epeyce karışık bir 'blogger' kazanmıştır ya da bu blogger (Türkçesi ne bunun, bilen söylesin okunduğumu da anlarım :P) bir yer işgal etmektedir bu blog aleminde. Hoşbulduk blog'lar dünyası. :)

1 yorum:

  1. açıklayayım. şinci -er eki ingilişçede sonuna geldiği kelimeye bunu yapan kişi anlamı kattığından mütevellit blogger kelimesi blog yazan kişi manasına gelmektedir zannımca. bu çok karmaşık açıklamayı yapmayı bir borç bilirim sn. renda:D

    YanıtlaSil